Har du lyst til at arbejde i en af nordens førende virksomheder indenfor byrumsinventar?
Vil du være en del af et stærkt hold, der sælger og producerer byrumsinventar af høj kvalitet på egen lokation i Danmark? Vi har i 2024 hjemtaget vores produktion fra Letland og udvider nu virksomheden i Kolding. Vi har travlt og har brug for at styrke vores supply chain afdeling med en Teamleder, med interesse for indkøb og produktionsplanlægning.
Om jobbet:
Som Supply Chain Teamleder vil du i samarbejde med produktionschefen være ansvarlig for at udvikle og implementere effektive indkøbsstrategier, der understøtter vores forretningsmål. Du vil analysere markedstendenser for at identificere muligheder for omkostningsbesparelser og risikominimering, forhandle kontrakter og opbygge stærke relationer med nøgleleverandører.
Derudover vil du deltage i strategiske projekter i tæt samarbejde med tværfunktionelle teams og fremme ESG-initiativer for at sikre bæredygtige indkøbspraksisser.
Du vil have den daglige koordinering og planlægning for 3 medarbejdere – 2 indkøbere og 1 produktionsplanlægger og vil referere til Produktionschefen.
Du vil arbejde operationelt med daglige opgaver indenfor supply chain.
Vi anvender i dag Navision, men står overfor en vigtig implementering i efteråret 2025 af et nyt ERP-system – Microsoft BC365, som fremadrettet vil spille en central rolle i dit daglige arbejde.
Hovedopgaver:
Din profil:
For at få succes i denne stilling skal du have erfaring inden for strategisk indkøb, gerne fra produktionsindustrien. Du har erfaring med kontraktforhandlinger og projektledelse og en uddannelsesmæssig baggrund, som giver dig et godt fundament.
Du har kendskab til og forståelse for tekniske tegninger. Vi værdsætter evnen til at analysere data, arbejde med ERP-systemer og bruge markedets dynamik til at drive effektive indkøbsstrategier. Du skal være bekendt med ISO 9001-standarder. LEAN erfaring samt kendskab til BC365 vil være en fordel.
Du har stærke kommunikations- og forhandlingsevner samt en evne til at opbygge og vedligeholde relationer med interessenter på alle niveauer.
Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.
Der kan forventes 5-10 rejsedage om året til leverandører, datter- og søsterselskaber.
Vi tilbyder:
Interesseret:
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Produktionschef Karina Lind Clemmensen på telefon: 4158 0815.
Er du interesseret i stillingen, så send os et CV og en kort ansøgning hurtigst muligt. Ansøgningerne behandles løbende, og stillingen vil blive besat, når den rette person er fundet.
HITSA designer og fremstiller byrumsmøbler og cyklismeprodukter.
Vores bænke, pullerter, cykelstativer og overdækninger skaber rare udemiljøer og god funktion for mennesker i byens rum. Vi producerer på egne lokationer med fokus på design, håndværk og kvalitet. Som virksomhed arbejder vi målrettet med social inklusion og bæredygtighed for miljø og klima.
HITSA har 90 medarbejdere på vores lokationer i Danmark og Sverige, heriblandt smede, snedkere, malere, konstruktører, sælgere og montører.
Vores værdier ærlighed, ansvarlighed og kunderne i centrum er pejlemærkerne for alt, hvad vi gør. Vi glæder os til at høre, hvad vi kan hjælpe dig med.
HITSA A/S
Albuen 37, 6000 Kolding
CVR. 28 85 41 02
Tlf. +45 7557 4155 / hitsa@hitsa.dk
Nyhedsbrev