PTA – PRODUKTKOORDINATOR

Søg stillingen her

PTA – Tværfagligt samarbejde – Udvikling – Kvalitetssikring

Har du lyst til at arbejde i en af Nordens førende virksomheder inden for byrumsinventar?
Vil du være en del af et stærkt hold, der sælger og producerer byrumsinventar af høj kvalitet på egen lokation i Danmark? Vi har i 2024 hjemtaget vores produktion fra Letland og udvider nu virksomheden i Kolding. Vi har travlt og har brug for at styrke vores PTA-afdeling.

Brænder du for opgaver af teknisk karakter og vil du være bindeled mellem udvikling og produktion? Har du kendskab til udviklingsopgaver fra A-Z? – så er det dig, vi søger!

Om jobbet:

Du bliver en aktiv spiller i hverdagen med stor variation af opgaver og et bredt samarbejde på tværs af organisationen.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Vedligeholdelse og sanering af vores standard produktprogram
  • Kvalitetsarbejde i IPW, herunder afvigelser og forbedringsforslag i relation til produktprogrammet
  • Udarbejdelse af produktdokumentation og -information
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af produktionstegninger i Autodesk Inventor
  • Sparringspartner for Udviklingsafdelingen
  • Produktmodning samt implementering af nye produkter i samarbejde med Udviklingsafdelingen
  • Oprettelse og vedligeholdelse af varenumre og stamdata i Microsoft Dynamics NAV
  • Oprettelse og tilpasning af styklister og rutekort
  • Bidrage til implementering af LCA & EPD

Din profil:

  • Du har en teknisk uddannelse, gerne med ingeniørbaggrund og nogle års praktisk erfaring
  • Erfaringer fra metalindustrien vil være en fordel
  • Du har kendskab til og erfaring med Inventor eller SolidWorks
  • Du har fokus på tværfagligt samarbejde, og vil være med til at sikre, at gode løsninger implementeres
  • Du er struktureret og kan arbejde selvstændigt
  • Forandringsparat
  • Du er god til at kommunikere på dansk og engelsk – både i skrift og tale

 

Vi tilbyder:

Du vil blive en vigtig medarbejder i en virksomhed, hvor der sker mange forandringer. Du vil være med til at forme fremtiden og bidrage til gode løsninger på tværs af organisationen.

  • Et spændende job med gode udviklingsmuligheder
  • Gode kollegaer i et uhøjtideligt arbejdsmiljø med flad struktur
  • Fastansættelse: 37 timer pr. uge
  • Løn efter kvalifikationer, fritvalgslønkonto samt pension
  • Sundhedsforsikring
  • En aktiv personaleforening

Interesseret:

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Produktionschef Karina Lind Clemmensen på telefon: 4158 0815.

Er du interesseret i stillingen, så send os et CV og en kort ansøgning hurtigst muligt. Ansøgningerne behandles løbende og stillingen vil blive besat, når den rette person er fundet.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning via QuickApply på Jobindex.

Søg stillingen her

Glemt dit kodeord?

|